Festival Millo Verde

 FACEBOOK 

[GAL]

Referentes do ska/punk da Galiza, os SKANDALOGZ, atópanse enfrascados na sua xira “10 anos de loita”, unha década de traballo condensada en 3 discos e un EP.

A banda natural de Ponteareas, pode presumir de ter participados en grande parte dos festiváis máis representativos da sua terra e tamén de ser convidados a participar en outros grandes encontros musicais a nivel estatal coma o “Bioritme Festival” (Cataluña).

Este ano, con algún cambio na sua formación, pero a mesma enerxía, prometen non defraudar.

Letras combativas e músicas festivas que pasan polo ska e o punk con toques de hip-hop, son a sua sinal e o que os define. A sua música ademáis de buscar a concienciación social e unha festa continua que pon a bailar a nenos e maiores.

[ESP]

Referentes del ska/punk de la Galicia, los SKANDALOGZ, se encuentran enfrascados en la sua gira ?10 años de lucha?, una década de trabajo condensada en 3 discos y un EP.
La banda natural de Ponteareas, puede presumir de tener participados en grande parte de los festiváis más representativos de la sua tierra y también de ser invitados a participar en otros grandes encuentros musicales a nivel estatal como lo ?Bioritme Festival? (Cataluña).

Este año, con algún cambio en la sua formación, pero la misma energía, prometen no defraudar.

Letras combativas y músicas festivas que pasan por el ska y el punk con toques de hip-hop, son la sua señal y lo que los define. La sua música además de buscar la concienciación social y una fiesta continua que ponen a bailar a niños y mayores.

 

Compartir