Festival Millo Verde

WEB   FACEBOOK  

[GAL]

SOKRAM é unha das voces de peso en Dios Ke Te Crew e unha das personalidades máis prolíficas e irreverentes do famoso colectivo hip hop. No 2015 editou o seu primeiro Lp en solitario titulado “Chuvia Ácida”; 15 cortes cargados de Electrónica, Rock&Roll, Funk, Jazz, Hardcore… baixo un mesmo prisma hip hop.

Despois dunha extensa xira de presentación por algúns dos mellores festivais e salas do panorama galego, no 2016 e premiado como mellor artista Hip Hop nos Premios Galegos da Música Martín Códax.

Nos directos o acompañan o Mc, beatmaker e productor Mou e o guitarrista Santino. Estas tres feras fusiónanse nun combo cun directo enérxico e arrollador, no que as letras brilantes e a versatilidade e potencia vocal de Sokram bailan á perfección cos ritmos e melodías secuenciadas e retorcidas pola alquimia das máquinas de Mou e cos camaleónicos sons das guitarras de Santino. Un live diferente e dinámico no que o Hip Hop viaxa por paraxes nas que Rap e electrónica se contorsionan con Rock&Roll, copulan con Funk e Blues e se colocan ata o éxtase co Hardcore e a Psicodelia.

 

[ESP]

SOKRAM es una de las voces de peso en Los dice Ke Te Crew y una de las personalidades más prolíficas e irreverentes del famoso colectivo hip hop. En el 2015 editó su primero Lp en solitario titulado ?Lluvia Ácida?; 15 cortes cargados de Electrónica, Rock&Roll, Funk, Jazz, Hardcore? bajo un mismo prisma hip hop.

Después de una extensa gira de presentación por algunos de los mejores festivales y salas del panorama gallego, en el 2016 y premiado cómo mejor artista Hip Hop en los Premios Gallegos de la Música Martín Códax.

Nos directos lo acompañan el Mc, beatmaker y productor Mou y el guitarrista Santino. Estas tres fieras se fusionan en un combo con un directo enérgico y arrollador, en el que las letras brilantes y la versatilidad y potencia vocal de Sokram bailan a la perfección con los ritmos y melodías secuenciadas y retorcidas por la alquimia de las máquinas de Mou y con los camaleónicos sonidos de las guitarras de Santino. Un live diferente y dinámico en el que el Hip Hop viaja por parajes en las que Rap y electrónica se contorsionan con Rock&Roll, copulan con Funk y Blues y se colocan hasta el éxtasis con el Hardcore y la Psicodelia.

Compartir