Festival Millo Verde

 WEB   FACEBOOK   

[GAL]

Esta banda afincada no sudoeste do Reino Unido está formada por dous espiritus libres, os irmáns Richard e Robert Harrison. Son famosos polas suas vibrantes e enerxeticas actuacións, pola liberdade que desprenden as suas cancións e pola utilización de multiples instrumentos como  a guitarra lap-slide o djembe o didgeridoo e a harmonica.

Orixinariamente unha banda de heavy metal, o duo nado en Leeds evolucionou hacia un máis armonioso e espiritual enfoque da música ata se converter na alegre banda que coñecemos hoxe en día.

Na actualidade Echo Town ten dous discos publicados; “Come On Over” do 2011 e “ Be Strong Troop On” no 2015. No 2016 se lanzaron a unha xira que os levou por Belxica, Francia, Alemaña e Holanda e a festiváis como Glastombury, Surfana ou o Secret Garden Party.

 

[ESP]

Esta banda afincada en el sudoeste del Reino Unido está formada por dos espiritus libres, los hermanos Richard y Robert Harrison. Son famosos por las suas vibrantes y enerxeticas actuaciones, por la libertad que desprenden las suas canciones y por la utilización de multiples instrumentos como la guitarra lap-slide el djembe el didgeridoo y la harmonica

.
Originariamente una banda de heavy metal, el duo nacido en Leeds evolucionó hacia un más armonioso y espiritual enfoque de la música hasta convertirse en la alegre banda que conocemos hoy en día.
En la actualidad Echo Town tiene dos discos publicados; ?Come On Over? del 2011 y ? Be Strong Troop On? en el 2015. En el 2016 se lanzaron a una gira que los llevó por Belxica, Francia, Alemania y Holanda y la festiváis como Glastombury, Surfana o el Secret Guarden Party.

Compartir