Festival Millo Verde

[GAL]

Gozaremos dunha master class de Ioga dirixida pola monitora Liliana Perez Fernandez. Unha clase única cargada de enerxía positiva, ganas de atopar nosa mellor versión e de descubrir esta disciplina que che transforma o corpo, a mente, as emocións e o espírito.

“Cando atopas a paz dentro de ti mesmo, convértesche no tipo de persoa que pode vivir en paz con outros”. Peace Pilgrim.

O ioga é moito máis que unha disciplina milenaria que fortalece o teu corpo e potencia a túa flexibilidade. O ioga é unha forma de vida. Ese algo que che fai ser máis feliz e estar en harmonía con todos e, en especial, contigo mesmo. Axúdache a entender a vida doutra maneira e a afrontar os problemas e os reveses do día a día cunha actitude que transforma a túa enerxía e a dos que che rodean. O ioga é moito máis que unha moda. E para demostrarcho… estamos aquí. Para guiarnos nesta viaxe contamos con Liliana Perez profesora con máis de 20 anos de experiencia. Buscamos chegar un paso máis, lograr alcanzar unha mellor versión de nós mesmos. Respiraremos o aire da praia e do festival para activar a nosa intención para a práctica da mañá e… comezamos! Empezamos a conectar con todos os nosos músculos e, aos poucos, poñemos en funcionamento o noso corpo, a nosa respiración e a nosa mente. Desde os estiramentos máis básicos, seguimos con prácticas sinxelas (Liliana sempre dá versións prol e iniciado) combinadas coa respiración (tan importante no ioga), ata terminar coas posturas máis complexas É o momento de relaxarnos e gozar do agasallo da práctica do día.

[ESP]

Disfrutaremos de una master class de Yoga dirigida por la monitora Liliana Perez Fernandez. Una clase  única cargada de energía positiva, ganas de encontrar nuestra mejor versión y de descubrir esta disciplina que te transforma el cuerpo, la mente, las emociones y el espíritu.
“Cuando encuentras la paz dentro de ti mismo, te conviertes en el tipo de persona que puede vivir en paz con otros”. Peace Pilgrim.
El yoga es mucho más que una disciplina milenaria que fortalece tu cuerpo y potencia tu flexibilidad. El yoga es una forma de vida. Ese algo que te hace ser más feliz y estar en armonía con todos y, en especial, contigo mismo. Te ayuda a entender la vida de otra manera y a afrontar los problemas y los reveses del día a día con una actitud que transforma tu energía y la de los que te rodean. El yoga es mucho más que una moda. Y para demostrártelo… estamos aquí.
Para guiarnos en este viaje contamos con Liliana Perez profesora con más de 20 años de experiencia.
 Buscamos llegar un paso más, lograr alcanzar una mejor versión de nosotros mismos. Respiraremos el aire de la playa y del festival para activar nuestra intención para la práctica de la mañana y… ¡comenzamos!
Empezamos a conectar con todos nuestros músculos y, poco a poco, ponemos en funcionamiento nuestro cuerpo, nuestra respiración y nuestra mente. Desde los estiramientos más básicos, seguimos con prácticas sencillas (Liliana siempre da versiones pro e iniciado) combinadas con la respiración (tan importante en el yoga), hasta terminar con las posturas más complejas Es el momento de relajarnos y disfrutar del regalo de la práctica del día.

Compartir